З 2015 по 2022 механізми які стояли в одному чанку з гравцем працювали на всі 100%, те що було навколо гравця, по дальності рендеру, знижувало швидкість до 25%. Це створювало проблеми, по типу коли гравець стояв в одному чанку і відкривав інтерфейс пічки в сусідньому чанкі, вона працювала з 4 кратним зниженням швидкості.
У 2022 році я зробив оновлення, в якому ця сама логіка працює по радіусу від гравця, зараз все що в 20 блоках працює на 100%.
По мобам вони взагалі лагали, рухались не плавно навіть якщо були в одному чанку з гравцем. Після перероблення логіки на радіусну вони стали навпаки дуже активні. По мобам радіус 35 блоків.
Ці оптимізації зроблені через те що часто відбуваються ситуації коли публічні варпи роблять на своїх базах, де дуже багато механізмів. Наприклад, на хайтеку навантаження при 15 онлайну приблизно 50-75%, заходить новачок на сервер, та відразу телепортується на базу гравця який офлайн і провантажує її, там побудований магазин та дуже багато заводів, навантаження на сервер зросте до 100+ %, відбудеться фріз і якщо не відлагає через 30 секунд, то сервер кікне всіх гравців через Timeout.