- Іхор кірка тепер не ламає нижній та верхній рівень бедроку, також фікс самого ламання бедроку в режимі "площина".
- Квантова бочка тепер не рендериться через інші блоки, якщо знаходиться за 3-4 блоки від умовної стіни.
Якщо цей алгоритм без проблем буде працювати, мотім можна буде додати це на інші блоки які можуть знижувати фпс.
Також дальність рендеру снижено до 48 блоків (було 64).
- Виправлена вартість покращенної воронки з матерії.
- Фікс ще одного дюпу через покращену воронку.
- Фікс ламання покращеної воронки
- Динамічна дощечка (ThaumicTinkerer) більше не ламає матеріальний та кінетичний притягувачі.
- В казино додано можливість грати на сльози гаста та голови скелетів-висушувачів.
- Додано тестові предмети, щоб перевірити чи нормально буде відображатись у гравців новий формат моделей.
- Фікс механізмів з моду QuarryPlus, переписав на інший алгоритм роботи івентів (перевірка на привати).
- Трохи поправив персонажів в головному меню гри.
- Квантова бочка тепер не рендериться через інші блоки, якщо знаходиться за 3-4 блоки від умовної стіни.
Якщо цей алгоритм без проблем буде працювати, мотім можна буде додати це на інші блоки які можуть знижувати фпс.
Також дальність рендеру снижено до 48 блоків (було 64).
- Виправлена вартість покращенної воронки з матерії.
- Фікс ще одного дюпу через покращену воронку.
- Фікс ламання покращеної воронки
- Динамічна дощечка (ThaumicTinkerer) більше не ламає матеріальний та кінетичний притягувачі.
- В казино додано можливість грати на сльози гаста та голови скелетів-висушувачів.
- Додано тестові предмети, щоб перевірити чи нормально буде відображатись у гравців новий формат моделей.
- Фікс механізмів з моду QuarryPlus, переписав на інший алгоритм роботи івентів (перевірка на привати).
- Трохи поправив персонажів в головному меню гри.